lørdag den 11. februar 2012

Alenetid

Hele lejligheden roder. Det gør den altid for tiden. Det gjorde den faktisk også før i tiden, jeg er bare blevet mere overfølsom for rod. Hver uge siger vi til os selv: der skal ryddes op og gøres rent i weekenden!

Det sker også, nogle gange...

I dag har jeg så fået tildelt alenetid. Dvs. kæresten og jeg afleverede bebsedyret til bedsteforældrene. Vi tog på cafe og hyggede. Og nøøøøj det var dejligt!!! Det gik lige op for mig, hvor meget jeg egentlig savner at sidde og nyde en kop kaffe udenbys! Derefter kørte jeg kæresten til stationen, så han kan besøge en god ven.

Nu har jeg så et par timer helt alene inden jeg skal hjem til bedsterne til bebsedyr og mad.

Så hvad bruger jeg tiden på?!?!?

At sove?
At rydde op og gøre rent?
At læse?

Eller bruger jeg den bare på at stene?

Ja, du gættede rigtigt, og nej hvor er det også bare dejligt!!!

Og til sidst lidt eksempler på vores rod... Pinligt men sandt...

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar