tirsdag den 21. februar 2012

Inspiration

Åha, der er simpelthen så mange ting jeg kunne skrive om. Det er svært at følge med. Nogle af de emner jeg har tænkt over de sidste par dage er:

  • Polterabend
  • Høflighed
  • Planlægningsstress
  • Boksning
  • Den evige vægtkamp
  • Andre bloggere
Og en masse andet. Nu ved jeg knap nok hvad jeg skal starte med. Ofte er inspirationen jo noget, der kommer i løbet af en dag, og så skriver jeg lidt om, hvad jeg har tænkt over i løbet af dagen.

Men når man pludselig har en masse at foretage sig, får man ikke altid skrevet det hele ned, når det er relevant.

Måske bør jeg skaffe mig en notesbog og skrive ned når noget inspirerer. Så på dage, hvor der ingenting sker, kan jeg jo skrive om det, jeg ellers ikke har haft tid til at skrive om.

Ja pyha et kedeligt indlæg det her bliver, men sådan er det bare nogle gange...

Nu vil jeg prøve at putte bebsedyret og slappe lidt af. Er nemlig blevet Rammstein enke for en aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar