mandag den 13. februar 2012

Knager og knopper

Vi skal jo til at flytte i hus. Det er lige om lidt, og det er meget meget spændende. Det bliver fantastisk at lege med indretningen og gøre opbevaringsløsninger holdbare.

Ting jeg kan gøre i eget hus, men ikke i lejlighed:

  •  Klaske en masse farver pÃ¥ væggene
  • Sørge for at ting for en varig plads
  • Finde skjul til det der roder, fx vigtige papirer
  • Finde et sted til opbevaring af Kærestedyrets ting, nÃ¥r han er hjemme (kortholder, ur, nøgler, der normalt bare ligger pÃ¥ sofaens armlæn)
  • Bore alle de huller jeg lyster i vægge og lofter
  • Bore nÃ¥r jeg fÃ¥r trangen
  • Spille høj musik
  • GÃ¥ nøgen rundt uden gardinerne er trukket for (i hvert fald i soveværelset, det er nok ikke sÃ¥ godt i stuen, der vender ud mod vejen)
Jeg har især overvejet indretningen af soveværelset!
Jeg har set andre have kroge til at hænge halskæder, tørklæder, hatte (selvom jeg aldrig går med hat!) og alt hvad der nu hænges kan, på og det vil jeg også have.
Jeg har kigget på sådan nogle fantastiske design som disse:

Base 212 Superlove knager
Muuto The dots

Men de er altså lidt dyre....

Men så fandt jeg denne fantastiske hjemmeside: KNAGER

Og der skal jeg helt sikkert finde nogle søde, sjove og farverige knager, der bare lige passer ind!

Det kunne f.eks. være disse:AndenKnopUglen. Hvad skal jeg dog vælge?!?

1 kommentar: