mandag den 23. januar 2012

Alenetid vs kærestetid vs forældretid vs arbejdstid

Nu er det aften. Jeg sidder foran min computer, kæresten sidder foran hans og inde i soveværelset ligger bebsedyret trygt og sover.

Men burde vi ikke lave et eller andet meningsfyldt? Eller da i hvert fald tage os tid til at snakke med hinanden. Vi efterlyser begge mere tid til hinanden, men når muligheden er der, har vi også brug for tiden hver for sig.

Det er faktisk lidt mystisk.

Men arbejde hele dagen og barsel hele dagen, ja, så har man altså brug for lidt "stener" tid. Men måske var den tid alligevel bedre brugt på noget andet?

Mit første indlæg her på bloggen handler faktisk lidt om det samme... Der er altid så mange ting vi gerne vil, men hvor kan det bare være svært at få begyndt.

Nu tror jeg at jeg vil tage min kæreste i hånden, se et afsnit HIMYM og så få talt lidt sammen :)

PS. Vi har altså både hygget over aftensmad og diskuteret alvorlige bryllupsplanlægningsting, så så galt er det heller ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar