torsdag den 19. januar 2012

Når nu man flytter i hus (kaffestatus)

Efter kaffekrisen, er der nu sket noget stort i mit liv. Vi har fået en kombineret kaffe/espressomaskine med dampdyse!

Det er godt nok dejligt. Dog finder jeg stadig mig selv lave pulverkaffe... Tror det er fordi, det alligevel er lidt omstændigt at brygge en kande kaffe kun til mig, og det bliver også lidt for luksus (og lidt for besværligt) at lave caffe lattes hele tiden. Men dejligt er det nu!

En af grundende til vi endelig tog den store beslutning om at købe sådan et vidunder er at vi skal flytte i hus. Ja, hvad har det dog med noget som helst at gøre?

Når nu man bliver husejer, har jeg en ide om at man skal kunne byde gæster på en god kop kaffe. Hvis der så er mange gæster på en gang er det altså lidt besværligt med pulverkaffe. Og jeg forventer mange gæster! Selvom det nu nok ikke kommer til at passe, men det bliver bare så hyggeligt, når der kommer nogen. Så derfor det nye vidunder!

I dag har jeg lavet min ene caffe latte og ummmmmmm den var GOD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar