tirsdag den 1. maj 2012

Det gode vejr

I går besluttede jeg mig for at gå i haven i det gode vejr. Der er dog lidt logistik, der skal løses med sådan et lille bebsedyr.

Som førstegang forælder er det en hel ny verden pludselig at skulle have sådan en lille en med udenfor. For det første må bebsedyret ikke få sol det første år. For det andet render jeg forvirret rundt og tænker hele tiden: åh har han det nu for koldt, nej måske er det for varmt, burde jeg give ham andet tøj på, hvor mange huer.....

Så jeg fik faktisk ikke lavet så meget i haven, før sen eftermiddag.

Der tog Mandedyret nemlig bebsedyret med ud og handle ind, mens jeg slog græs med håndskubberen (og blev et par vabler rigere). Bagefter lavede han mad og jeg drak en kold øl. Der fik vi da vist lige byttet lidt rundt på rollerne :-P

I dag var jeg til noget 1. maj halløj, men det var ikke så spændende og havde bebsedyret med, så jeg tænkte mest: åh har han det nu for koldt, nej måske er det for varmt, burde jeg give ham andet tøj på, hvor mange huer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar