onsdag den 9. maj 2012

Pligter

Åha, nogle gange gør man livet lidt mere besværligt end det behøver være. Jeg bruger fx. meget tid på at gå og være irriteret over ting Mandedyret ikke gør, som jeg synes han bør gøre. En typisk kvindefejl. Jeg kunne jo bare fortælle ham, hvad jeg forventer af ham, eller måske sige, når jeg bliver tøsesur over at han ikke lige rydder af bordet i stedet for at gemme det indeni mig selv (eller jeg kunne selv rydde af i stedet for at være doven....).

Jeg er træt af det!

Så derfor prøver vi nu at dele pligterne op, og så må vi gerne skælde hinanden ud, hvis det ikke bliver gjort (medmindre der er en grund, vi må jo stadig godt være overbærende og medmenneskelige). Spændende om det vil virke?!?

Udover det, har det faktisk været en dejlig dag i dag. Jeg har gået en tur med Bebsedyret, hvor vi så på ænder, det var meget spændende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar