tirsdag den 20. marts 2012

TILBAGE

Så skete det! De hektiske uger er overstået og jeg er nu tilbage i ganske normal barselsmode... Det er dejligt og en lille smule ladt. Som i: nu er det lidt svært at tage sig sammen til at få lavet noget. Og der er altså stadig ting at lave!

Men en af de ting er jo, at få skrevet her igen, så nu er, jeg da kommet lidt i gang!

Først en lille opdatering på mit liv: Er blevet gift, blevet et år ældre og blevet husejer!
Det er hele tre ting, og ja, det var faktisk på en gang. Derfor var jeg ved at gå ud af mit gode skind mht. planlægning, maling, flytning og en masse andet.

Men det har også været nogle fantastiske dage, et fantastisk bryllup og føler mig bare helt hjemme i huset. Så det kan faktisk ikke blive bedre.

Og det må så være det lige for nu... Har planer om et indlæg i morgen, noget angående hvordan jeg er gået fra at være fuldstændig ligeglad med mit udseende til at læse en masse om mode, hår osv. Meget mystisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar