mandag den 26. marts 2012

Dagen hvor jeg sov længe

Ja, det var i dag og det selvom jeg var alene hjemme med bebsedyret! For bebsedyret havde åbenbart bestemt sig at sove længe... noget af det er måske skiftet fra vintertid til sommertid, noget af det at bebsedyret kom sent i seng.

I hvert fald vågnede jeg næsten helt udhvilet, det var fantastisk! Problemet er bare at jeg nåede endnu mindre i dag end jeg plejer, fordi jeg kom sent op.

Pyt, jeg nåede det vigtigste, som var at gå på posthuset med en masse pakker, der skulle sendes.

Ellers er der ikke sket så meget andet i dag end at jeg prøvede en ny salat: gulerodsråkost med kikærter og citronsirup, MUMS!!!!

Og så blev jeg uforklarligt sur her for lidt siden... Det sker ofte når jeg bliver træt af her ligner l..t! Og tænker over hvor lidt tid jeg har til at ordne det.... Eller også er det bare fordi jeg er en kvinde, hahahahah not!!! (men lad være med at spørge mit mandedyr om grunden :-S ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar