lørdag den 20. oktober 2012

Puslespil kontra skak

Mine brødre og jeg brugte hele vores fredag på at lægge et puslespil på 2000 brikker, vi blev dog ikke færdige, så nu ligger det halvfærdige puslespil på vores spisebord.

Det kan selvfølgelig godt være lidt til gene, når man fx. skal spise aftensmad eller andet ved bordet.

Faktisk kan man ikke bruge det, for puslespillet fylder det hele.

Det er nu fint nok for mig, vi får det forhåbentligt lagt færdigt i morgen.

Men nu begynder Mandedyret at brokke sig... og så påstår han ovenikøbet, at det er vildt kedeligt at lægge puslespil... hmmmmmmm.. Personligt synes jeg skak er noget af det kedeligste, og det spiller han da gladeligt.

Jeg synes puslespil er hyggeligt og overvejer nu om det skal være min nye hobby. Har også smuglagt et par brikker i dag, selvom brødrene ikke har været her... shhhhhh.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar