tirsdag den 9. oktober 2012

Blandet godt

Åha jeg har flere ting:


  1. Louisiana tur
  2. Skoldkopper :(
  3. 1.c på tv2
  4. Fifa 13????
Numero uno

I dag var hele skolen på tur til Louisiana, jeg har aldrig været der før. Der var utrolig hyggeligt og interessant, det er klart et sted jeg kunne tænke mig at tage tilbage til. At der så var fyldt med elever, var ikke så fedt.... Men det var jo "vores egen skyld", hihi!

Nummer to
Åh Nej!
Tumlingedyret har fået skoldkopper, den lille fis. Heldigvis, er det ikke så slemt (7-9-13). Det kræver jo så planlægning af pasning, arrangementer med arbejde osv. nu ingen af os er på barsel mere. Suk! Det kender alle forældre nok, men herhjemme er vi stadig helt nye ud i det sygdomsbæ.

Tre
Tænkte at jeg da lige vil følge den danske ungdom. Det er jo relevant for sådan en "gammel" gymnasielærer som mig. Underviser godt nok på HTX, men det er næsten det samme. Jeg blev dog pænt skuffet, da det viser sig, tv-holdet følger en klasse fra Rungsted Gymnasium. Her havde jeg glædet mig til at følge "ganske normale" unge og deres verden i Gymnasiet. Eleverne er i hvert fald meget langt fra de elever jeg har. Så øv bøv for det! Gad vide hvem tv2 egentlig har tænkt som målgruppe. Alle de rige? De unge gymnasieelever selv? Den ganske almindelige dansker? Jeg føler mig i hvert fald ikke ramt!!!!

4
Mandedyret har valgt at købe Fifa 13... WTF, det var sgu ikke det jeg giftede mig til. Har tit tænkt at jeg aldrig ville finde en mand, der var fodboldfreak, og så sker DET HER!!!????!!!!! Ved godt det kunne være meget værre, men jeg forstår det ikke. Hvad gik der galt?
Er der andre passioner han har holdt hemmelige for mig?

Til sidst kan I da lige få et billede mere med på vejen. Der er jo så mange der læser med :S

Et snøffeldyr på jagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar