søndag den 1. april 2012

Ikea på en lørdag

Er som at kravle igennem et meget lille hul....

Troede først at alt ville gå i kludder, da min Moder pointerede at det var første lørdag efter både løn og skattepenge, suk!

Da vi så fandt en parkeringsplads til både bil og trailer med det samme, tænkte jeg: Okay det er måske fint nok.

Efter billig "alt hvad du kan spise brunch" tænkte jeg: Mandedyret er mæt og dermed er der mindre risiko for brok, når jeg vil se på en masse underlige ting og ikke kan bestemme mig.

Men så blev klokken over 12 og helvede brød løs.

Alt for mange mennesker!!!!!!!!!!

Vi fik det meste vi skulle have, men puhhhh, det er altså en test af parforholdet at tage i Ikea på en lørdag...

Ja, og Mandedyret klarede det bedre end mig, jeg brokkede mig hele tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar