mandag den 24. september 2012

HUSK at bruge tiden

Vores ene toiletdør!
Jeg har lavet en tavledør, det er faktisk lidt tid siden, men det er først nu, vi kommer til at have rigtig god brug af den!
Der er nemlig sket det, at hverken Mandedyret eller jeg længere har barsel!
Den virkelige hverdag har meldt sin ankomst.
Det sætter helt anderledes krav til vores planlægningsevner, især nu vi begge arbejder et stykke væk fra vores hjem. Så kan det være godt med tavledøren til huskelister, ugeskemaer, og en masse andet godt. Desuden synes jeg, at vi nogle gange er for dårlige til at lave noget, der giver mening. Så jeg skrev en lille påmindelse her i weekenden. Det er ikke fordi vi behøver at lave noget storslået, men bare det at tage stilling til: i aften vil jeg se dårlige serier/spille WoW/se en film/læse en bog/osv! kan gøre os bevidste om, at det ikke bare er spild af tid, det er det, vi har lyst til i dag!

Ja, og så selvfølgelig at det vigtigste er, at vi er sammen og nærværende :)

Håber det giver mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar